Brugerundersøgelser og produkttests

Med en solid basis i eksperimentalpsykologien har vi gennem 15 år testet, målt og vejet produkters brugervenlighed og brugeroplevelse. Her en række eksempler på spørgsmål vi har bidraget til at besvare med målinger af brugeroplevelsen:

 
 

Vi understøtter hele udviklingsprocessen

Værdien af bruger- og produktundersøgelser skabes ud fra en dyb viden om menneskers adfærd. Metoder, forsøgsdesign og datatyper målrettes produktets egenskaber, udviklingsfasen og de aktuelle spørgsmål I har. 

Vi har markedets mest alsidige og præcise værktøjskasse til måling af brugeroplevelsen uanset hvem dine brugere er og om dit produkt er fysisk, digitalt eller en service. Derfor kan vi sammensætte brugerundersøgelser og produkttests, der giver dig netop de data, der bedst kvalificerer og driver udviklingen af dit udviklingsprojekt - uanset hvor du er i udviklingsforløbet.


Sådan maksimerer vi dit udbytte af brugertesten

 
 

Vi sikrer kvalitet i brugertests ved nøje at analysere hvilken type måling, der bedst egner sig til jeres produkt og udviklingsspørgsmål. Gennem root cause analyse af data kobles findings til eksisterende valideret viden om menneskers adfærd og psykologi. Det giver et solidt beslutningsgrundlag. Indsigterne fra brugertesten forankres gennem design guidelines & drivers. Herved omsættes resultaterne effektivt til produktudviklingen og I får maksimal værdi ud af brugertesten.

 
 
uxlab value
 

UX::Lab laver løbende brugertests for en række virksomheder, for hvem brugeroplevelsen er en central og markedesdifferentierende faktor.

uxlab kunder